Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RusseN | użytkownik

imię i nazwisko adresChwalibogowo zarejestrowany08.12.2008 @16:03:10 ostatnio na stronie12.12.2016 @22:29:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5948312
digarty10 komentarze290 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Je¶li nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~stokpzmc    16.12.2009 @19:39:42
TEEEEEEe dawaj co¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~stokpzmc    28.11.2009 @16:23:24
dawaj co¶ nowego mistrzu hehe
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~stokpzmc    16.11.2009 @16:27:39
:D

dawaj co¶ nowego ziom!!!
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~Dilange    02.10.2009 @00:13:23
Daj ziomek cos na sciane...
~Reemis    18.08.2009 @18:47:50
Dobrze jest
~demnr1    28.07.2009 @16:21:09
było ale mi jakis skurwiel to usun±ł;/
~potaS    06.06.2009 @15:57:10
dziekowa;]
~snopekk89    05.06.2009 @13:39:55
Hehe to pojechałes xD
~STEES    05.06.2009 @09:54:24
wiesz nie za bardzo mam czas żeby wszystko komentować i oceniać, zreszt± nie o to w tym chodzi żeby mieć jakie¶ tam ocenki, po prostu ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć!pozdro
+ormo    04.06.2009 @20:00:25
wszystkie ¶winie nasze s±
~STEES    04.06.2009 @19:10:38
thx
~kiuvert    02.06.2009 @18:52:06
dzikei
~Bezimienny7155    02.06.2009 @15:04:09
spokojnie spokojnie
pracuje nad nowym stylem malowania i powinienem niedługo wstawic cos nowego!
jak bedzie cos dobrego to na bank wkleje ;D . pozdro! Ziommusssssssss
!bezt    30.05.2009 @20:38:52
przez przypadek tak sie ustawiło ; p
~UeSTe    30.05.2009 @15:35:33
łoł ał aj dzięki ;]
~baccia16    28.05.2009 @20:44:08
xD Dzięki za łodwiedzinki pzdr
~sonkaniachniach    26.05.2009 @23:05:45
ps. dziex za ocene! xD
~sonkaniachniach    26.05.2009 @23:04:56
No tak li¶cie xP xD
~demnr1    22.05.2009 @19:11:34
nie mam bladego pojęcia jak się narysuje:P
~mhtstudio    14.05.2009 @11:18:31
juz na http://www.freeartstyle.pl takze zapraszam
~sonkaniachniach    07.05.2009 @21:59:41
Ja również
~sonkaniachniach    06.05.2009 @20:32:42
mówię Ci ich tam było pełno ;P
~demnr1    04.05.2009 @15:32:34
jaki vandal ja poprostu upiekszam ten szary swiat :D
~staso1    24.04.2009 @16:23:57
rownierz thx za ocene
~demnr1    14.04.2009 @18:24:14
co ja mam na vlepki dać:P??
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należ± do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadaj± za ich tre¶ć.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt